Σκέψεις για το πώς θα ξεκινούσα το μάθημα των Μαθηματικών την πρώτη ημέρα που θα έμπαινα στην τάξη.
Σε μία τάξη του Λυκείου, την πρώτη ημέρα του έτους θέτω την εξής ερώτηση:
"-Είναι κάποιος που δέν του αρέσουν τα Μαθηματικά;"
Από τους 30 μαθητές οι 28 σήκωσαν το χέρι!!!
Τους ζήτησα να κάνουν λίγο υπομονή και να κρατήσουν το χέρι τους ψηλά.
Αμέσως μετά ζήτησα από τους 28 να μου απαντήσουν σε πόσους αρέσει η μουσική και αυτοί να κατεβάσουν το χέρι.
10 χέρια κατέβηκαν δειλά δειλά.
Η επόμενη ερώτησή μου ήταν: "-Σε πόσους αρέσει το σκάκι, η ντάμα...;"
και άλλα 4 άτομα κατέβασαν το χέρι.
Ακόμη 6 χέρια κατέβηκαν μετά την ερώτηση: "-Σε πόσους αρέσει η αρχιτεκτονική, η τάξη που περιβάλλει τα κτήρια, τις γέφυρες, τους δρόμους, τα λιμάνια" και ότι τεχνητό έχει δημιουργηθεί από τον άνθρωπο για να του διευκολύνει τη ζωή.
Τέλος ζήτησα να κατεβάσουν το χέρι σε όσους αρέσουν τα χρώματα, η εναλλαγή των εποχών, η αρμονία και η ομορφιά της φύσης και ότι άλλο κάνει τη ζωή μας όμορφη και οφείλεται ή χρησιμοποιεί τα Μαθηματικά.
...Είχε μέινει μόνο ένα χέρι ψηλά!!!
Ήταν το χέρι ενός μαθητή, θυμωμένου με όλους και με όλα, απογοητευμένου από όλους και από όλα, ο οποίος δεν αγαπούσε τίποτε, ούτε την ίδια τη ζωή!!!
Φυσιολογικό ήταν να μην αγαπάει ούτε τα Μαθηματικά.
"-Τώρα μπορούμε να ξεκινήσουμε το μάθημά μας, ανακοίνωσα στην τάξη και ελπίζω να σας κάνω να αλλάξετε γνώμη για ένα μάθημα που, που κατά γενική εκτίμηση, δεν αγαπούν οι μαθητές."
"-Εγώ έχω να σας τονίσω το εξής: Αν ο κόσμος διαισθανόταν τη σημαντικότητα των Μαθηματικών στην καθημερινότητα, θα τα αγαπούσε περισσότερο!!!"
Σε μία τάξη του Λυκείου, την πρώτη ημέρα του έτους θέτω την εξής ερώτηση:
"-Είναι κάποιος που δέν του αρέσουν τα Μαθηματικά;"
Από τους 30 μαθητές οι 28 σήκωσαν το χέρι!!!
Τους ζήτησα να κάνουν λίγο υπομονή και να κρατήσουν το χέρι τους ψηλά.
Αμέσως μετά ζήτησα από τους 28 να μου απαντήσουν σε πόσους αρέσει η μουσική και αυτοί να κατεβάσουν το χέρι.
10 χέρια κατέβηκαν δειλά δειλά.
Η επόμενη ερώτησή μου ήταν: "-Σε πόσους αρέσει το σκάκι, η ντάμα...;"
και άλλα 4 άτομα κατέβασαν το χέρι.
Ακόμη 6 χέρια κατέβηκαν μετά την ερώτηση: "-Σε πόσους αρέσει η αρχιτεκτονική, η τάξη που περιβάλλει τα κτήρια, τις γέφυρες, τους δρόμους, τα λιμάνια" και ότι τεχνητό έχει δημιουργηθεί από τον άνθρωπο για να του διευκολύνει τη ζωή.
Τέλος ζήτησα να κατεβάσουν το χέρι σε όσους αρέσουν τα χρώματα, η εναλλαγή των εποχών, η αρμονία και η ομορφιά της φύσης και ότι άλλο κάνει τη ζωή μας όμορφη και οφείλεται ή χρησιμοποιεί τα Μαθηματικά.
...Είχε μέινει μόνο ένα χέρι ψηλά!!!
Ήταν το χέρι ενός μαθητή, θυμωμένου με όλους και με όλα, απογοητευμένου από όλους και από όλα, ο οποίος δεν αγαπούσε τίποτε, ούτε την ίδια τη ζωή!!!
Φυσιολογικό ήταν να μην αγαπάει ούτε τα Μαθηματικά.
"-Τώρα μπορούμε να ξεκινήσουμε το μάθημά μας, ανακοίνωσα στην τάξη και ελπίζω να σας κάνω να αλλάξετε γνώμη για ένα μάθημα που, που κατά γενική εκτίμηση, δεν αγαπούν οι μαθητές."
"-Εγώ έχω να σας τονίσω το εξής: Αν ο κόσμος διαισθανόταν τη σημαντικότητα των Μαθηματικών στην καθημερινότητα, θα τα αγαπούσε περισσότερο!!!"
θα ήθελα πολύ να ήμουν μαθητής σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί Αχιλλέα; για να μου πετάς ντομάτες; χε! χε!
Διαγραφήκαι εσυ που καταλαβες ποιος ειμαι ? Μεντιουμ ή μαθηματικος εισαι τελικά?
ΔιαγραφήΚατάλαβα γιατί λίγο πριν μιλούσαμε στο τηλέφωνο γι' αυτό, καλό όμως το χιούμορ με το ... "μέντιουμ"
Διαγραφήhttp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE_%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AE
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρη κατ' αρχήν θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω για την "δουλειά" στον Η/Υ, τώρα πια δεν μπαίνουν ενοχλητικές διαφημίσεις και γενικά τρέχει πιο γρήγορα. Κατόπιν θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω και για το link στο σχόλιο. Αναφέρεται σ' ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο των Μαθηματικών, τη Χρυσή Τομή. Θα κάνω κάποια στιγμή και μία ανάρτηση πάνω σ΄αυτό. Καλό βράδυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας Κ Διοικητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Νίκο, αλλά το όνομά σου από μόνο του δε μ' αφήνει να καταλάβω ποιος Νίκος είσαι.
ΔιαγραφήΌτι και να λες τα μαθηματικά είναι δύσκολα, δύσπεπτα και πάντα θα βασανίζουν τους μαθητές. Βέβαια πάντα, και τότε που κι εγώ πήγαινα σχολείο, υπήρχαν και κάποια "σπασικλάκια" που τους άρεσαν και την έβρισκαν με το μάθημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή